Re: DSL TP 4Mb/s

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 02 Sep 2005 - 23:30:35 MET DST

Brodi wrote:

> no fajnie tylko dzisiaj już 2 :)) a właściwie to bliżej trzeciego
>
> i teraz pytanie dla wtajemniczonych
> jak mam DSL 1 z lojalką na 2 lata to moge się załapać na 2 czy 4 MBps w tej
> promocji ? Bo kazdy mówi co innego a pani na partyline jeszcze nie wie
> dokładnie
> DSL mam prywatnie a nie na firme

Też tak mam, chciałem zmienić na którąś z wcześniejszych promocji,
mailowo radzili mi zerwanie umowy (kara umowna) i podpisanie nowej.

Niestety znając opieszałość TePSy (tudzież f-my monterskiej) w
zakładaniu tego typu usług, mogłoby się to skończyć brakiem internetu
przez przez kilka tygodni, ewentualnie zmianą IPików, co również byłoby
kłopotliwe.

Czyli możesz, ale płacisz i narażasz się na długotrwałe kłopoty z
brakiem internetu - jest to 'bolesne', gdy coś udostępniasz.

pozdr.
Rafał
http://rafal.lukawski.pl/