Re: 12 Mbit/s za.... 249 zł brutto miesięcznie.

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 01 Sep 2005 - 21:45:46 MET DST

> O, tu się nie dokopałem.
> Tym niemniej dalej się będę upierał że informacje o limitach w chello
> są - nieprzypadkowo - bardzo dobrze zabunkrowane.
> No, ale wygląda na to że rzeczywiście ta wersja będzie bez limitu...
> co szczerze mówiąc dziwi mnie zdziebko.
>
> richie
ja bym sie raczej zastanawial jak dlugo bedzie bez niego

poza tym zastanawiam co ktos zrobi z tymi 12Mb/s

p2p nie pojdzie z taka predkoscia raczej - przeciez malo kto ma takie
lacza - poza laczami akademickimi (wiekszosc to lacza niesymetryczne),
poza tym momentalnie zapcha sie upload i z downloadu nici.

moze uda sie to z serwerow - onet.pl/wp.pl z plikami - ew. ftpa chello,
ew. repozytoria zagraniczne - wowczas pliki zostana sciagniete szybko,
pasmo sie zwolni po sciagnieciu.

Nie problem dac klientowi 12 Mb/s - daj mu zasoby zeby mogl od czasu do
czasu wykorzystac pelne 12 Mb/s.

W chello zdaje sie ze juz teraz zapycha sie lacze do TPSA w szczycie,
lacza to innych operatorow + peeringi sa relatywnie tanie. Szkielet tez
da sie zbudowac.

Ciezko mi uwierzyc w rzetelnosc tej oferty -ale podejrzewam ze czas ja
zweryfikuje.

Kolega ma 4Mb/s do Chello i nie byl w stanie calkowicie wysycic tego
lacza. Co bedzie z 12Mb/s na sek.