Re: Warszawa - Compinet - opinie?

Autor: notera <no_spam_uzi_at_of.pl>
Data: Sun 28 Aug 2005 - 06:40:32 MET DST

> Aby w dobrym kierunku te maile wysłałeś ? ;)
>
> Ps. Przepraszam grupe, nie mogłem się powstrzymać.

Oczywiscie, na admin@compi... oraz info@compi... wiec musieli je dostac bez
przesady, tylko nie chcialo sie bo maja inne rzeczy do roboty.

tak wogole wystawie dokladna opinie o tym internecie z compinetu bo w
poprzednim mailu jej nie opisalem. Rozczarowanie.... to najlepsze slowo na
to wszystko z mojej strony. Internet radiowy nadal nie jest dopracowany.
Zdarzaja sie czeste przerwy w dostarczaniu sygnalu, co pewien czas ginie
siec i znow sie pojawia i dobrze jesli to trwa niewiele czasu (wczoraj w
dzien kilka razy - w nocy dluga przerwa - dzis w dzien znow), problem malo
istotny dla niedzielnego internauty ktory uruchomi swoj komputer od swieta i
zechce sobie sprawdzic poczte przez www. Problem jest dokladnie widoczny
kiedy chce sie np. zagrac w gre On-Line. Nie jest to przyjemne napewno sie
zgodzicie jak nagle cie rozlacza (a jeszcze gorsza jak naprawde jest to cos
waznego juz nie gra). Pozatym Compinet obcina transfery P2P to prawda, z
poczatku bedziesz mial super, ale nie boj przytna cie odpowiednio. Dokladnie
na to sie zlapalem sadzac z poczatku ekstra jest ten internet a tu po pewnym
czasie krewa i problemy. Niestety jesli to bedzie tak chodzic to wracam do
sieci z ktorej odszedlem na rzecz compinetu (dobrze ze umowa na czas
nieokreslony), wcale tam nie jest drozej nawet taniej + 3x szybsze
predkosci, niestety z limitem na sciagane dane ale jest to pryszcz biorac
pod uwage ze to PEWNY internet ciagly i bez jakichkolwiek przerw.