Re: Dzierzawa radiolinii

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Fri 26 Aug 2005 - 03:48:38 MET DST

W artykule <delahe$ki$2@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):

> Pewnie kazda.
> Co za problem znalezc firme ktora ci sprzeda radiolinie, a pozniej
> zwrocic sie do pierwszej lepszej firmy leasingowej zeby w/w urzadzenia w
> ramach umowy leasingowej zakupila.
>
> Ja nie widze w tym zadnej filozofii ? chyba ze zle patrze.
filozofi nie ma. ale wymaga poszukania firmy oferującej
radiolinie(dobra, jedną znam ;), firmy leasingowej, kalkulacji..

Liczyłem że ktoś juz to przerabiał i zdradzi z jakimi kosztami się
należy w takim wypadku liczyć ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine@piastlan.net    e-mail: undefine@pld-linux.org