Re: IP DSL--- CESJA UMOWY

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 25 Aug 2005 - 22:47:47 MET DST

Grzegorz Banasiak napisał(a):

> jak to co. IPv6 ;)

A lyzka na to, niemozliwe.

Ciekawe jak. Tunel IPv6 po IPv4 ? tym sie mozna bawic ale nie
wykorzysytawac komercyjnie, no chyba ze ktos da gwarancje transferu do
sieci TPNET po takim tunelu.
Ps. co z tego IPv6 jesli 99,9 % zasobow w Internecie jest IPv4.

ogolnie wyrazaj sie ogledniej o co ci chodzi - bo z twojej informacji to
  g. wynika