Re: dialog...a raczej monolog

Autor: Zbino <zewusunsmieci_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Aug 2005 - 21:39:25 MET DST

> Wzrost przychodzów nie koniecznie oznacza wzrost dochodów.
> Co z tego że sprzedam 1000 dostępów po 10 zł jeżeli realne koszta
> świadczenia tej usługi to 20 zł, mogę dalej zwiększać ilość dostępów ale
> to tylko będzie powiększać stratę, a "marketingowo" będę zwiększał
przychody.

> TP s.a. (a właściwie jeden z wysokich pracowników) stwierdził że
sprzedawanie
> Neostrada 128 jest sprzedawana poniżej kosztów świadczenia usługi.

Chodzi zapewne o koszty utrzymania sprzętu ponieważ Internet tepsa (w
odróżnieniu od innych operatorów) ma za darmo.
Płaci tylko za net zagraniczny ale inni duzi jak GTS, Netia, TKtelekom,
Energis... płacą tepsie takie pieniądze za "peering", że pokrywa z
naddatkiem opłatę za tepsiane łącza zagraniczne.
Zbyszek