Awaria chello - wix.net.pl

Autor: Tomasz Kalkosiński <tomasz2k_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Aug 2005 - 21:29:29 MET DST

Witam

Mam taki problem. Uzeram sie z chello, gdyz na ich bramce do np. sieci
Aster w godzinach szczytu lapie ogromne opoznienia. Bramka ta jest
wix.net.pl. Chello mowi, ze to nie jego problem i kto inny jest za to
odpowiedzialny. Ja im mowie, ze pomiedzy mna a wix.net.pl sa tylko routery
wewnetrzne wiec to jest napewno ich bramka i to oni sa odpowiedzialni za
swoje zle skonfigurowane wyjscie. Wtedy "technik" z niechecia przyznaje mi
racje i przyjmuje zgloszenie. Oczywiscie nic sie nie dzieje, dzial
techniczny dalej bada problem.

Ale do rzeczy. Moze mi ktos wytlumaczyc jak to jest z wixem (lub wskazac
gdzie najlepiej o tym poczytac)? No i po czyjej stronie jest
odpowiedzialnosc za prawidlowe dzialanie takiej bramki?

Pozdrawiam,
Tomasz Kalkosinski