Re: dialog...a raczej monolog

Autor: Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 07:17:24 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw 'Repcio' Gubernat" napisał:

> Ceny mają sztywno ustalone, mogą zejść z cenami 10,20,30$
> pod warunkiem podpisania zobowiązania na 12,24,36 miesięcy

Sorry, ale podpisać umowę na 36 miesięcy na prawie 5tys zł/2Mb w BGP, to
"pewną" lekkomyślnością jest. Nie wiem, jakim cudem ma się klientowi taki
biznes opłacać.

> Dodatkowo ta sama usługa, ale ze "swoimi" adresami IP,
> kosztuje ok. +250 zł za MBit.. Paranoja

Państwowa firma......
Arynkowość w dziedzinie łącz operatorskich żywo przypomina sytuację z
polskiego gsmu w roku circa 1997.

--
Rico - antylepperyzm i antyradiomaryjność gwarantowane.
"Majątek należy prywatyzować poprzez powszechne uwłaszczenie,