Re: dialog...a raczej monolog

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 11:06:55 MET DST

Tomasz Śląski napisał(a):

> Ciekawe. Uzasadnił jakoś swoją tezę?

> Jesli to prawda, to ja osuwam się z krzesła. Myślałem do tej pory, że
> tylko France Telekom Polska jest stuknięte.

prosze wejdz tutaj:
http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=51

zobaczysz niesamowite ceny za 1 Mbit
za BGP i takie tam
moim zdaniem jest to najdroższy operator w polsce
a dodać do tego muszę
SLA i dostepność na poziomie
uwaga, 94% miesięcznie
tak, tak
43h ponad może nie być netu

i fajny zapis w SLA:
brak dostępu do sieci TD przez mniej niz 60 min nie jest awarią

no comments

France Telekom Polska :)
nie jest taki drogi
dostałem oferte na www acces za 520 zł za 1 Mbit, powiedziałem ze za duzo
i rozmawiamy dalej :)
nie wierze w zakonczenie tego, ale cóź
może jednak :)

tylko lojalka :(
ale na szczęscie sa inni operatorzy

odnosnie ceny jeszcze
podobno tp z neo za 59zł robi to ponizej kosztów
neo za 59zł to 128 kbit
a co robi dialog z dsl 1 Mbit za 99zł?

oj
chyba jakiś URTiP się tym zainteresuje :]

--
pozdros
icek