Re: dialog...a raczej monolog

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Sat 13 Aug 2005 - 08:02:41 MET DST

Dnia Fri, 12 Aug 2005 23:00:00 +0200, D.Wesolowski napisał(a):

> ZTCW to www.access za 560zl netto per 1mbps

Ja dostałem nieco wyższą cenę, ale też pasmo, jakie mnie
interesowało to tylko 10Mbit.

No i tutaj paranoja:
odległość do centrali TPSA w linii prostej 10-15m (sąsiedni budynek)
a oni mi mówią, że taką cenę dostanę jak podpisze lojalkę na TRZY lata.
:-)

To ja już wolę kopać światłowód i wpiać się do kogoś innego, kto
za mniejsze pieniądze da mi to samo pasmo i nie będzie robił problemu z
lojalkami i rozgłaszaniem mojej klaasy PI.

Andrzej.