dialog...a raczej monolog

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 17:39:54 MET DST

Witam

dzisiaj byłem w siedzibie, Telefonii Dialog
nie, nie w BOKu tylko w siedzibie, nazwijmy to
dyrektorstwa

ot, chcieli mi sprzedac dostęp do Internetu:)
ważne, że sami mnie zaczepili

na moje żadania cenowe
600zł za 1 Mbit (rozmowa z nimi toczyła się o 50 Mbit, a podana cena
była przeze podana jako cena wyjściowa do rozpoczęcia rozmów - cena
wyjściowa była za wysoka do wartości rynkowej, ale dzięki temu odpadały
firmy nie dające rady)

to Pan Dyrektor mi dzisiaj powiedział:
ze cena 600zł za 1 Mbit jest nierealna rynkowo :)

że cena 1750 zł za 1 Mbit to jest dobra cena
i to 2k zł miesięcznie za BGP
żyć nie umierać :)

musze przyznać, że Dialog jest lepszy od TP
ta ma ceny rynkowe
ciekawe ile chce dialog za peeringi
zlożę pismo do nich :)
i niech ustalą miejsce styku
he he he

co mi tam, w końcu jesteśmy wszyscy w jednym worku
przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

--
pozdros
icek