Re: Wyjscie z TPNET do TPTRANSIT

Autor: Mariusz Krukowski <kruk_at_no.spam.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 09:33:44 MET DST

Mateusz Swatek wrote:

> z tego co widze to host docelowy odpowiada na wszystkie pingi
> a to ze routery nie chca - moze maja co innego do roboty

Nawet więcej: duże routery często mają limitowanie liczby generowanych
przez siebie odpowiedzi ICMP per port lub per router. Dropy na mtr nie
muszą się więc pojawiać z powodu zapracowania procesora, a po prostu są
oznaką, że wiele osób korzysta właśnie z naszędzi typu mtr i limit
został przekroczony.