Re: EXATEL czy ENERGIS ?

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 18:22:06 MET DST

Adam <adrex@go2.pl> wrote:
> Mam dylemat , którego dostawce wybrać. W obu przypadkach ma być to łącze
> radiowe . Ceny mają podobne. Czy ktos na podstawie własnego doświadczenia z
> tymi firmami moze mi coś doradzić ?Pozdr

Exatel ostatnio spłacił długi zaciągnięte na zakup Telbanku, więc teraz pewnie
zaczną mocniej inwestować i można się spodziewać różnych ciekawych ruchów na rynku -
to może owocować równie ciekawymi (albo i nie ;-)) wydarzeniami w ich sieci szkieletowej...
Może, ale oczywiście nie musi.

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?