Re: IP i lokalizacja

Autor: Rober Borkowicz <robert_borkowicz_at_op.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 10:25:56 MET DST

Witaj,
Wyglada na to, ze jest to numer nalezacy do puli adresowej firmy
Multimedia ( firma pochodzaca z Gdyni).

To duza telewizja kablowa o bardzo rozleglej sieci pokrywajacej swym
zasiegiem cala Polske.
Multimedia jest firma, ktora zintegrowala sieci kilku mniejszych
kablowek z Polski.

Reasumujac. Jest mozliwosc, ze uzytkownik sieci w Lodzi bedzie mial
numer IP firmy z Gdyni.

Zapewne sa lacza pomiedzy Gdynia i Lodzia. W Gdyni jest wyjscie sieci
Multimedia (do ktorej jest przypisana okreslona pula numerow IP).

Tak wiec numery nalezace do tej sieci moga byc wykorzystane przez
uzytkownikow sieci Multimedia w Lodzi... oraz w innych miejscach w
Polsce, tam gdzie Multimedia zasili je swoja sieci IP.

Ps. Prywatnie w domciu uzywam Chello. Zapewne mam adres IP przypisany do
UPC... i byc moze to numer z przestrzeni adresowej nalezacej do UPC w
Holandi :-)

Numer IP powie Cie do jakiej sieci uzytkownik nalezy (sieci Polskiej,
zagranicznej, sieci z Gdyni badz malego Trzepaka itd.)... nie powie Ci
jednak gdzie fizycznie uzytkownik sie znajduje :-)

Pozdrawiam,
  Robert