Łącza

Autor: Konrado5 <konrado5_at_aries.com.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 16:10:17 MET DST

Zastanawiam się, jaki provider udostępnia najlepsze łącza. Nie chodzi o to,
że nie wiem jakie łącze wybrać, bo nie mam zamiaru. Tylko pytam tak z
ciekawości: które łącze jest najlepsze: Polpak, BDI z Netii, Exatel, GTS,
Crowley, Pozman, Cyfronet, NASK itd.? Chodzi mi o takie rzeczy, jak: sieć
szkieletowa, punkty styku, pingi i ogólnie jak chodzi. Słyszałem, że Telbank
(przed połączeniem z Exatelem) miał kiedyś jedne z najlepszych łączy.
Podobno jakość łącza zależy gdzie to łącze jest wpięte. W jednym miejscu
lepszy Exatel, w innym BDI.