Re: E-GPRS w idea

Autor: <darecki_at_wytnij.sobie.to>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 21:28:40 MET DST

Dariusz Techmanski <dtech@korolko.pl> wrote:

> Czy ktos bedzie mogl mi jakos pomoc ??

[dobra, ciach]

Odrobina racji to w tym jest, ale raczej odrobina :)
Tak mi sie przypomnialo pisanie wypracowan - duzo tekstu, malo tresci.

Zamiast to czytac, ustaw timeout w programie pocztowym na wiekszy,
powinno pomoc. Zezulce maja masowo miute, wiec mail idacy dluzej
powoduje taki efekt w samym zezulcu, a komunilat wyswietla sie
nie na temat, jak to w M$.
Niestety zezulec ma suwak do pieciu minut, ale sa inne programy :)

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
  1. Insist that you are a vegetarian and protest anytime your roommate