Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 19:36:23 MET DST

radekp@alpha.net.pl wrote:

> To są nagłowki M. Gontarza, którego kaleki czytnik właśnie takie wstawił.
>
> Oryginalny (i dobrze zakodowany) post Neasa ma:

Tak, właśnie.

Ciekawe co z innymi "tanimi" hostingami. Z tego co poczytałem inne fora
dyskusyjne - to te trzy awarie nie były osamotnione inne rzeczy też się
kaszaniły.

Osobiście stoję, na stanowisku, że takie przedsięwzięcia jak "skip.pl" są
bardzo potrzebne - aby uświadamiać ludzi, że tak naprawdę to nie stać ich
na tani hosting, czy w ogóle - na cos co jest podejrzanie tanie.
(strata danych, zaufania klientów i.t.d. jest więcej warta niż ta
oszczędność... a z drugiej strony czy 600-700 zł rocznie za hosting to
drogo? Przecież cena katalogowa wynajmu na 1 miesiąc nośnika/billboardu
(przy dużum wynajmie, przedpłacie i.t.d. są zniżki do około 20%) - to
650zł?

Pozdrawiam!

--
Krzysztof Antoń