telefoniczny spam

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 15:21:10 MET DST

Od niedawna dzwoni na mój nr. telefonu coraz więcej firm,
zarówno z polski jak i z zagranicy, próbujących mi coś sprzedać
albo zaprosić na jakieś pokazy czy prezentacje różnych
produktów. Od damskiej bielizny, poprzez wina, książki,
porcelanę, wyposażenie łazienek, po propozycje inwestowania
na NASDAQ. Najgorsze jest to, że telemarketerzy nie mają ochoty
od razu wyjaśnić, że chodzi im o wciśnięcie jakiegoś produktu.
Co prawda udało mi się skrócić czas, w którym poznaje, że nie
mam doczynienia z kontrahentem, tylko ze sprzedawcą, ale mimo
to takie telefony są irytujące. Dzisiaj, po szóstym tego typu
telefonie (w tym dwóch w j. angielskim), zacząłem się zastanawiać
nad jakimś automatem filtrującym niechciane telefony. Na szczęście
spamerzy nie dysponują jeszcze (chyba?) głośnomówiącymi botami,
które mogłyby prowadzić tysiące rozmów jednocześnie,
ale co będzie za 10 lat, gdy dzwonić będzie można 24h/dobę
w dowolne miejsce świata - w ramach abonamentu. Nieciekawa to
wizja przyszłości VoIP.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]