Re: 42.pl/pl/

Autor: Wojciech Myszka <myszka_at_norka.eu.org>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 15:55:52 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> wrote:
> XML jest dobry gdy mamy dane o różnych typach, powiązane ze sobą w
> skomplikowanych, wielopoziomowych relacjach. Jego zaleta to właśnie
  [...]
  Czyli, w szczególności nadaje się i do spraw prostych :-)

  I kończmy dyskusję na ten temat. Choć...

  Pomysł to mi się wziął z tego powodu, że pewno jest na kopy narzędzi,
  które przepisują z XMLa do bazy danych, a napisanie parsera, który
  będzie jakieś takie wymyślne formaty parsował w środowisku (ludzkim i
  programistycznym) Windows[1] może być trudne. Stąd XML.

  [1] Nie żebym uważał że Windows jest najlepsze, ale jaki świat jest -
  każdy widzi...

  PS Na temat XMLa w Tclu
> Z XML-em będzie znacznie trudniej. Podsumowując -- plik będzie większy,

  Eeee... Biblioteki do parsowania XMLa to są chyba do wszystkiego.
  Nawet ktoś gawk przerobił...