Re: Problem z Kaaz_

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 02:06:51 MET DST

Pink pisze:

> Co na dłuższą metę jest mało opłacalne. To już lepiej wziąć jakąś
> wolniejszÄ… opcjÄ™ iDSL-a.

No i o to chodzi. Neostrada 2 mbit/s (limit 35 GB/mies.) kosztuje 159 zł
brutto przy umowie na 2 lata, tymczasem za mniej więcej tyle samo można
kupić DSL 0.5 mbit/s bez limitów (można nim zassać jakieś 160 GB/mies.,
chyba że się pomyliłem bo pora już późna). Więc w czym problem? Ktoś tu
niedawno marudził, ze kiedyś była Neo bez limitów, a teraz ma limity więc
to straszny krok w tył. Tymczasem w tej samej cenie jest teraz InternetDSL
o takiej samej prędkości jak tamta Neostrada, w dodatku ze stałym IP. Ale
po co to zauważyć, lepiej bredzić i blugać na TPSA bo tak jest trendy, co?

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8