Re: Problem z Kaaz_

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 10:13:49 MET DST

Mon, 11 Jul 2005 09:39:34 +0200, użyszkodnik DarekB <dbu@go2.pl>
napisał:

> podobno w jakims kraju jest tak ze nie wolno samemu jezdzic do pracy,
> trzeba miec pazazera. ale i na to znalezli sposob - wozą ze sobą lalki
> dmuchane :)

odnosze dziwne wrazenie ze gdyby oplata za liczbe przeslanych danych
byla standardem to by nie bylo problemow z p2p, a uzyszkodnicy masowo
przerzucajacy pliki byliby pozadani i by sie dla nich konstruowalo
spejcalne promocje zachecajace do zasysania :>

--
futszaK
do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,