Re: Problem z Kaaz_

Autor: DarekB <dbu_at_go2.pl>
Data: Mon 11 Jul 2005 - 09:15:09 MET DST

futszaK wrote:

> uniemozliwiaja innym uzytkownikom korzystanie z sieci

analogicznie to ze ludze wogóle wyjazdzaja samochodem na ulice, jadac do
pracy czy jadac odwiedzic znajomch (p2p) powoduja korki uniemozliwiajac
innym, uzytkownikom korzystanie z ulic a w szczegolnosci tym wazniejszym
uzytkownikom czyli komunikacji miejskiej itp. powinno sie "wyfiltrowac"
taki niewazny ruch bo przeciez z takiego niewaznego uzytkownika jest
mniej pieniedzy niz np z autobusu.
a gdzie wolność ?