Re: Problem z Kaaz_

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 11:05:04 MET DST

Thu, 7 Jul 2005 15:10:18 +0000 (UTC), użyszkodnik Tomasz Paszkowski
<acid@wp.pl> napisał:

> w ostatnim etapie (tym najbardziej przeszkadzającym ISP oszustą) p2p tak
> naprawde staje się klasyczynm modelem klient-serwer.

ciekawe czy ktos wpadl juz na pomysl zrobienia bazy serverow www i
dopisania regulki:

"jesli docelowy IPk nie jest w bazie wtedy wszelkie polaczenia na port
80 tego IPka na drzewo"

:>

--
futszaK
do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,