Re: Problem z Kaaz_

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 10:17:05 MET DST

Mateusz Swatek napisał(a):

> Twoj sarkastyczny ton zaczyna mnie irytowac

Sarkastyczny ton? Daj sobie siana!

> jesli klient chce to powinien dostac - taz ciezko wydedukowac ?

twój post:
cytat:
"cos zle dedukujesz
kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
(niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)"

Jeszcze raz wolniej i ze zrozumieniem przeczytaj to, co komentujesz, bo
wydaje mi się, że oprócz ośmieszania się, nic nie wnosisz do dyskusji.

> moze zacznij wolniej i ze zrozumieniem czytac

Wciąż powstrzymuję się od pisania epitetów w twoim kierunku.

> PLONK warning

EOT, mistrzu