Re: Problem z Kaaz_

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 22:17:04 MET DST

Mateusz Swatek napisał(a):
> u nas byl okres gdy wszyscy chcieli, potem pisali ze juz nie chca
> (bo mi rozwalili windowsa zanim go zainstalowalem)

Zastanów się wreszcie, mądry człowieku, czy te adresy IP dla każdego
użytkownika powinny być dostępne i w standardzie, czy też nie. Kilka
postów niżej pisałeś, że tak, a teraz, że jest niskie zainteresowanie.
Zaraz, skoro jest niskie, to po co na siłę uszczęśliwiać każdego
użytkownika i oferować mu adres IP z i tak wybrakowanej puli IPv4?