Re: Problem z Kaaz_

Autor: Borg <borg_at_benet.lan>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 21:27:23 MET DST

Tomasz Paszkowski <acid@wp.pl> wrote in
news:dait60$su0$1@atena.e-wro.net:

> W artykule <sotpc1tkt5oj5tgogumu3reoau306qe842@4ax.com> futszaK

> Jak już pisałem wczęsniej. Gdyby nie sprytne pomysły ludzi
> kolejkujących p2p jako ruch drugiej kategorii (lub co gorsza
> blokujących go), nigdy by to takiej patalogi nie doszło !
>

> TP

Widac twoja wielka ignorancje i brak wiedzy.
Jezeli aplikacje p2p byly by robione jak nalezy, czyli
uzywal odpowiednich portow, mialy odpowiednie ToSy
to wszysko smigalo by jak nalezy, i co ciekawe.. transfery
osiagane za pomoca tych aplikacji bylyby zapewnie wieksze
poniewaz latwiej bylo by majstrowac odpowiednie kolejki..
Tak wiec, gdy lacze nie uzywane.. p2p smiga ladnie.. gdy ktos
oglada np www czy sciaga poczte.. p2p dziala wolniej.
A ze chlopcy zawszelka cene chcieli miec super transfery to wyszlo
na opak.