Re: Problem z Kaaz_

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 11:49:46 MET DST

Wed, 06 Jul 2005 23:40:49 +0200, użyszkodnik "Rafal.Doroszkiewicz"
<ja@vast.net.pl> napisał:

> Chyba, że w umowie ma inaczej, prawda (odnośnie klasyfikacji ruchu,
> blokowanie niektórych portów i tym podobne)?

umowa nic nie gwarantuje wiec klasyfikowanie ruchu tak zeby 80%
klientow byla zadowolona jest jak najbardziej
uzasadnione/upsrawiedliwione z prawnego jak i ekonomicznego punktu
widzenia

--
futszaK
do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,