Re: Problem z Kaaz_

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 09:30:35 MET DST

Neas napisał(a):

> Swoista logika... raz stwierdzasz, że tylko 5 IP jest uzasadnione, bo usługa
> jest 'nieoperatorska', a innym razem domagasz się stałego IP dla łącz dla
> end-userów, stricte domowych.

cos zle dedukujesz
kazdy klient w domu powinien bez problemu dostawac zewn. IP
(niewazne czy dlatego ze chce, ze kolega ma czy inne)

taki internetdsl ma 5 ipkow, ale IMHO kolmpletnie nie nadaje sie na lacze do zabawy w dostawce
(vide SKype)

po doswiadczeniach z wanna-be providerami klient ma dosc amatorki i idzie do TP
ma racje bo tam przynajmniej dziala
a potem placzemy ze klienci wola TP ...

klient ma oczy i widzi - dziala ? dziala !

--
Mateusz