Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i

Autor: Klara <babciaklara_at_buziaczek.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 06:49:43 MET DST

Zarabiaj na klikaniu w linki, banery, czytanie maili i wypełnianiu ankiet.

Chceż zarabiać pieniądze siedząc przed komputerem i TYLKO klikając w różne
banery, linki i za czytanie maili? Jeśli tak to przeczytaj dalszą cześć
poradnika !!!

1. Załóż sobie nową szkrzynkę (poczte) mailową bo będzie przychodziło bardzo
dużo maili (płatnych)

2. KLIKNIJ na hiperłącze i na przycisk ZAREJSTRUJ SIĘ na stronie (najlepiej
zarejstruj się na każdej stronie aby WIECEJ ZARABIAĆ)

http://bankmacieja.com/pages/index.php?refid=tomus18
http://twojareklama.com/signup.php?r=2264
http://www.bestpolski.gptr.pl/index.php?refid=1321
http://www.netkieszonkowe.com/index.php?refid=tomus18
http://kasapionasa.com/pages/index.php?refid=tomus18
http://www.klikacz.livenet.pl/paidmail/site/index.php?refid=4405
http://www.tomik.com.pl/site/index.php?refid=tomus18
http://zaczarowanymail.com/site/index.php?refid=tomus18
http://globalmail.huk.foxnet.pl/index.php?refid=590
http://www.zlotymail.net/site/index.php?refid=1554
http://www.skarbonka.net/site/index.php?refid=1053

3. Wypełnij wszystkie rubryki UWAŻAJ !!! Nie wybieraj w zainternesowaniach
takich rzeczy jak: nie umiem czytać, jestem oszustem, skasuj mi konto !!! Bo
jest to dla podpucha dla obcokrajowców

4. Od teraz możesz klikać na linki i banery ZARABIAJĄC PRZY TYM KASĘ