Re: Problem z Kaaz_

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 00:11:29 MET DST

Wed, 6 Jul 2005 23:09:51 +0200, użyszkodnik Ryszard Rączkowski
<warschau@post.pl> napisał:

> Czyli tym samym skupisz się jedynie na mniej wymagających klientach.

<zydowski akcent on>
ja nie mam nic przeciwko wymagajacym klientom, wymagajacy klienci sa
mile widziani, wymagajacy klienci sa motorem rozwoju naszej sieci,
wymagajacy klienci powinni byc otoczeni szczegolna opieka o ile
wymagajacy klienci beda placic proporcjonalnie do swoich wymagań
<zydowski akcent off>

--
futszaK
do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,