Re: Problem z Kaaz_

Autor: barcz <barcz_at_poczta.viknet.rwijflaki.pl.tnijogon>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 10:11:06 MET DST

> [OT]
> Widze, ze to jakies obiegowe zjawisko tepienia kolesi backupujacych
> internet wsrod adminow ;)
> I masz racje, bardzo dobrze ;)

Sytuacja sie troche zmieniła, bynajmniej ja to u siebie zauważam.
Rok do trzy lata temu ssacz był w miare pokojowym użytkownikiem. Brał dużą
prędkość (256 - 512kbit), płacił regularnie, wykorzystywał łącze w 50-80%,
nie narzekał, trafiało się takich 2-5 / 100 userów.

Teraz ssaczem praktycznie jest każdy. Bierze łącze 128kbit (po co więcej?),
które wysysa do granic, płaci regularnie z miesięcznym opóźnieniem - bo mu
internet nie dziala jak on chce, wiesza psy na adminach za brak high id,
tudzież kazowe braki źródeł, a spowodowanie najmniejszej przerwy, czy to
jakaś konserwacja lub jakaś wina sprzętu, jest równoznaczne z zamachem na
jego życie...

Ta praca zaczyna być coraz bardziej stresująca.

pzdr
barcz