Re: przeniesienie domeny od domainassistance do netart

Autor: Karol Dudek <antyspam_at_antyspam.time>
Data: Tue 28 Jun 2005 - 19:30:06 MET DST

> czy ktos miał kiedyś jakies problemy przy przenoszeniu domeny z agnat do
> netartu?
> chce kilka wazniejszych dla mnie domen przeniesc do netartu i sie
> zastanawiam czy agnat nie sprawi problemow.

Ja przenosiłem z agnat do netart domenę. Nie wiem czy to zbieg okoliczności
czy nie, ale musiałem przefaksować do agnat formularz autoryzacji ze trzy
razy. :-) Bo za pierwszym i za drugim razem jak przefaksowałem (na 100%
dotarło) bo dostałem potwierdzenie to pani z agnat, mówi że nie ma ode mnie
żadnego formularza. No dobra ale nie ma co narzekać, dostałem autinfo i
transfer domen do netart bezproblemowo. I jak narazie nie mam na co
narzekać, wszystko można ustawiać w panelu (panel bardzo przejrzysty).
Druga sprawa dotycząca firmy agnat. Jakiś tydzień temu pani z tej właśnie
firmy dzwoni do mnie że, nie opłaciłem domeny i że muszą ją usunąć jeśli nie
zapłacę. To pani wytłumaczyłem, że już domena jest dawno przetransferowana
do netart i że nie jestem związany w żaden sposób z firmą agnat. I tym samym
nie musze opłacać czegokolwiek, pani posiedziała chwilę i potwierdziła.

--
Karol Dudek