Re: wszyscy tna ceny, a w Polsce telekomuna ;)

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NOSPAM.progreso.pEEl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 14:36:47 MET DST

> http://www.idg.pl/news/80280.html

Nie rozumiem - narzekasz ze w .pl dostep dla end-userow
w TPSA nie tanieje ? Poltorej roku temu mialem neo 640kbps,
teraz mam neo 2Mbit za praktycznie te same pieniadze.
Wiec dla mnie cena spadla trzykrotnie :)

Taniec to by mogl dostep operatorski (acz i tak widze poprawe
- chociazby po cenach ofert lacz kolokacji w najwiekszych
datacenter .pl, gdzie moznaby rzec, ze ceny dyktuje TPNET).
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] progreso [kropka] pl
http://www.progreso.pl - hosting - 0801 307 301