Re: blueconnect, ktos testowal transfery w poznaniu?

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 01:41:35 MET DST

piotr323wawa <engineer@vp.pl wrote:

> podziel sie opinia jesli mozesz :-)
> jak to chodzi, ..ile mozna wyciagac ?

Ogólnie, ten "najszybszy bezprzewodowy internet" to uryna, kloaka i
obrzydliwie wielkie łgarstwo marketingu PTC dwojga zarządów.
W WaW testowałem na UMTS - transfery dochodziły do 16-20 kB/s, ping do
bramki 150-500 ms. Na SSH da się pracować. Po opuszczeniu strefy UMTS mamy w
POZ do dyspozycji EDGE i GPRS z transferami odpowiednio 5-6kB/s i 0,5-2 kB/s
i pingiem 700-1800 ms do bramki. Jak mamy szczęście, to możemy się zapiąć do
hotspota, gdzie wygląda to bardziej ludzko i normalnie, ale to też nie
reguła. W każdym razie, ja osobiście na razie dziękuję.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator