Re: Ograniczenia tanich rejestratorow domen

Autor: Marek Panek <mpanekNOSPAM!_at_lh.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 16:20:04 MET DST

> Czy to oznacza, ze tani rejestratorzy domen lamia prawo? Pisze, bo sam
> musze wlasnie zaplacic za authinfo i nie wiem, placic czy nie ;-)

Nie do końca.

Ile kosztuje transfer domeny?

Transfer domeny z NASK do wybranego Usługobiorcy jest bezpłatny. W przypadku
Transferu domeny do NASK, opłata wynosi 80 PLN/netto. Opłaty u Partnera są
traktowane indywidualnie przez każdego z nich, więc należy zapoznać się z
jego ofertą. [powrót]

źródło: http://www.dns.pl/porozumienie/FAQ.html#10

--
Pozdrawiam,