Re: jaki jest najwiekszy oprator swiatlowodowy w Polsce?

Autor: Adam Paluch <adam_at_-luzik.org.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 22:21:26 MET DST

W artykule news:1usu3yf86kcbm.dlg@vahanara.pl,
niejaki(a): Janusz - Vahanara" <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick z adresu
<"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl> napisał(a):

> Fajnie, ale co z tego wynika?
> Z tej mało dokładnej, co prawda, mapki można wywnioskować, że mam tę
> śląską magistralę światłowodową być może ze dwadzieścia metrów pod
> domem.
>
> A internet oferują: TP, Netia i chello.
>
> Jeżeli chodzi o alternatywnych operatorów, to na całym osiedlu cisza
> jak była, tak jest. Mieszkania są tu drogie, ludzie forsę mają, więc
> odpada argument "biednej dzielnicy" i braku chętnych.

Jasne, a ty zas swoje ... popros o oferte dojscia do ciebie swiatlowodem :),
mysle ze problemu by nikt nie robil gdybys za to zaplacil ....
Ale nie, ty bedziesz sie upieral ze to telekomy powinny ci za 1zl instalke
swiatlowodu zrobic, bo przeciez maja wlokna za darmo i za te 50zl ktore
zaplacisz miesiecznie cala inwestycja odrazu sie zwroci ....

Jezeli ktos to uzna za atak to przepraszam ...

--
Adam Paluch
Ex.T.. Sosnowiec