hosting

Autor: Sailor <sailor_at_regiony.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 08:46:56 MET DST

Witam powtornie
Dyskusja na temat ewentualnej kolokacji serwerow wykazala brak
sensu takiego rozwiazania. Koszty sa prawie rowne posiadaniu
wlasnego symetrycznego lacza i z reguly spore wymagania sprzetowe.
Zainteresowalem sie hostingiem, ale nie dla pojedynczej domeny,
serwisu www i poczty, tylko na zasadzie dalszego dzielenia
(odsprzdazy) uslug.
Na razie znalazlem jedna firme. Ma jednak
pewne wady - malo intuicyjny interface admina, _chyba_ stosunkowo
wolne lacze (czasami trzeba dosc dlugo czekac na odswierzenie strony),
duza restrykcyjnosc w zakresie pojemnosci baz danych (skomplikowane
tez jest przenoszenie gotowych baz i serwisow napisanych w php).....

Google podpowiadaja firmy z "malym" hostingiem (dla indywidualnych
potrzeb).
Prosze wiec o podpowiedzi, kto prowadzi tego typu hosting.
Sprawa jest dla mnie o tyle pilna, ze proszono mnie o rozwiazanie
problemu do konca tego miesiaca.

Pozdrawiam

Bogdan