Re: DSL Gliwice - prace TP, czy problem u mnie?

Autor: Bartek <[heavy_>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 00:14:53 MET DST

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma.pl> napisał w wiadomości
news:d8q5hc$icl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> nie miga "activity" ;)

umnie miga;) nawet jak niema netu;;)

> i oczywiście nie odpowiada na pingi ani z lanu, ani z wanu
> reszta się świeci normalnie

to sie u mnie wszystko swieci, miga;) i odpowiada na pingi z wewnatrz;)
ale dalej juz pustka. ostatni dzialajacy pkt to speedstream

> ale to baaaaaaaardzo rzadki obiaw (4-5 razy w ciągu 2 lat dla 3 modemów
> łącznie). Chyba, że ci się podogszyły parametry linii telefonicznej. ...

raczej nie, chyba ze stan mojej linii jest wprost wproporcjonalny do mojego
stanu psychiki;) [*]
u mnie przez 6 miesiecy rowniez bylo ok. no nic, w takim razie to nie
problem internetu calego, tylko mojej lini. poczekam zobacze;)

[*] - sesja...

--
Pozdrawiam, Bartek