Re: Kolokacja serwerow ?

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 23:41:33 MET DST

Tue, 14 Jun 2005 19:31:39 +0000 (UTC), użyszkodnik "Michał"
<routerek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

> Netia, GTS, Energis, CDP i Futrzaki pewnie też, Incenti (dla odmiany
> Wrocław), Exatel pewnie jakoś też (chociażby szafa na mysią i internecik :))
> moze NASK.
> Dużych można popytać, ceny może nie zawsze idealne, ale raczej jakość
> zbliżona do idealnej ;) a przynajmniej zapewnione redundantne łącza,
> zasilanie, gaszenie gazem, klima, monitoring przez NOC 24/7, ochrona i takie
> tam drobiazgi.

chyba że kolega chce tanio (ale nie za 15zł) to zapraszam do mnie, ale
niech zapomni o redundantnym zasilaniu, gaszeniu gazem, klimie (jest
ciutek za gorąco ale warunki pracy sa w miare stabilne),monitoringu
24h (jedynie jakies alarm), ochronie (póki co nie była potrzebna).

--
futszaK
telefon stacjonarny - to taki skype bez komputera