Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?

Autor: AdamPi <adampieNO_at_SPAMpoczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Jun 2005 - 11:29:14 MET DST

> Co do dls z upem 512 - nie wiem czy istnieje juz ktoś taki co ma to
> działające - złożyłem wniosek 2.06 (nawet druków jeszcze odpowiednich
> nie mieli) i wciąż czekam :/
Mieliśmy DSL 2000/256. Na Blue-szlaczku złożyłem zamówienie na początku
czerwca. Jakoś w zeszłym tygodniu dzwonił miły pan z TP i zaproponował
ustalenie terminu przełączenia. Wiązało się to ze zmianą adresów na te z
klasy 83.18.x.x. Ponieważ ta klasa nie jest szczególnie 'szczęśliwa' oraz
utrzymujemy parę domen w NASKu (procedura zmiany delegacji) średnio mi się
to uśmiechało, ale trudno. Wstępnie umówiliśmy się na miniony piątek, żeby
rewolucja z IP nie była w środku tygodnia. A tu niespodzianka: w piątek
dzwoni miły pan i mówi, że zmiana IP nie jest konieczna (o super!). Mieliśmy
się umówić na ten tydzień na dopięcie sprawy...
Przychodzę w poniedziałek i sprawdzam upload tak od niechcenia - a tu 64
KB/s. Wow! Bezboleśnie i już działa.
Widocznie to wszystko zależy od lokalnego zaangażowania i kompetencji
poszczególnych pracowników TP.

Adam P.