[OT] Re: Proszę pomóżcie studentowi.!!!!

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 22:59:43 MET DST

Paweł Frankowski wrote:

> Sprawa przedstawia się następująco. Muszę napisać do niedzieli całą prace
> licencjacką, wszystko juz mam brakuje tylko badania marketingowego.

1. NTG
2. Aleś się szybko zabrał do pisania pracy...
3. Trafiłeś w niewłaściwe godziny urzędowania polipa - w zasadzie jako-taki
ruch jest tu od poniedziałku do piatku od 9 do 17.
4. Offtopic - zupełnie przestaję się dzwiwić opiniom, że licencjat to guzik
nie wykształcenie. Przecież badanie marketingowe to chyba istotna część tej
pracy. Czyzbyś miał szklaną kulę i gotowe opracowanie wyników oraz wnioski z
tego płynące, które ważą na całości sensu i merytorycznym aspekcie pracy?!
Zakładając, że półtorej doby starczy na zebranie iluś-tam ankiet, to co? w 3
godziny zrobisz sensowne jej opracowanie?
Geniusz, albo hucpa. Po prostu hucpa.

--
TOM
AS33868 MAN Administrator