Re: Nasz Konrad, Nasza TPSA, Nasza Szkapa

Autor: demens <demens_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 22:29:27 MET DST

http://web.archive.org/web/19970418091801/www.tpnet.pl/inne/Konrad.Plich.h
> [...]

... zakrecila mi sie...

> sieć z którą łaczyło się modemem zeby sciagnac potrzebne rzeczy ktore
> byly normalnie dostepne, bez farfocli w linkach, bez wdzierających się
> wszędzie reklam, z leżącymi na eftepach mp3-kami, bez wołających
> ZAREJESTRUJ SIĘ podrzędnymi serwisami zrobionymi według tego samego
> schematu,ze śladową ilością spamu, bez programów które wołają o dostęp
> do sieci niewiadomo po co i na co

oczywiscie wszyscy przegladamy web w lynx'ie
polecam info o czlowieku, ktory mial wjazd do domu
za probe polaczenia sie z bankiem za pomoca lynx'a
mysleli, ze haker...

ps: niestety nie pamietam na ktorej grupie o tym czytalem :(

ps: przyzwyczailem sie pisac bez polskich, bo tak mi szybciej, sorki