Re: Nasz Konrad, Nasza TPSA, Nasza Szkapa

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 16:24:21 MET DST

Łukasz Morawski napisał(a):
> widac :)

Nie jesteś chyba zdolny do tworzenia zwięzłych wypowiedzi. Nie
zrozumiałem sensu Twojego pierwszego postu, co innego post Macieja.
Faktycznie łezka w oku się kręci, o serwisach z roku '97 już nie
wspominam. A to, o Konradzie Plichu, to czemu miało służyć? Wielu z
obecnych tu na polipie ma podobne strony `o sobie'. ;) Więc?