Re: Neostrada i SAGEM.

Autor: Rundes <rundes.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 08:56:32 MET DST

Jan Nilubowicz <ochd2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> Zgadzam się. Np. Zone alarm w dzienniku zdarzeń przedstawia najwiecej
> zablokowanych połaczeń sygnowanych neostrada. Też się zastanawiałem o co tu
> chodzi

No właśnie. Mogę dodać: dziennie jest kilka skanowań portów, tak mniej wiecej
30% to pakiety podszywające się, inne to typowe "próby wywołania usługi" lub
szukania dziury. W sumie w godzinach szczytu to co chwila co 15, co 30 sekund
przychodzą takie pakiety. Np widać to na mrugającym wskaźniku transmisji.

Pozdrawiam
Rundes