Re: Neostrada i SAGEM.

Autor: Rundes <rundes.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Jun 2005 - 08:50:59 MET DST

Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> napisał(a):

> [...]
Uff..
> .

> A za jaką zapłaciłeś? Masz stałe IP?

> Nas, użytkowników internetu, którzy mają dość spamu.

> ?
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

Tak, zasługa użytkowników. Ale czy można nazwać użytkownikiem kogoś kto
świadomie przeszkadza. Brak świadomości to niepoczytalność. Nie tylko "na
Autostradach" ale również na przykład na tym Forum daje się zauważyć
manifestacja takich zachowań.

Ja wyraziłem obawy, może zbyt "mocne", ale niestety takie nasuwają mi się
refleksje. Zogniskowana intensywność działań na konkretny obiekt może
sugerować, że nie są to działania spontaniczne.

Pozdrawiam.
Rundes.