Re: DSL 1000 TPsa z opcja 512 - jak to dziala ?

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Thu 09 Jun 2005 - 18:17:03 MET DST

Neas napisał(a):

> Do hostingu nie nadaje si� ani DSL, ani 1 mbitowy Polpak...

A hosting, to mogą być na przykład cztery strony zakładów usługowych
typu ogumienie, ślusarz-złota-rączka, zakład fryzjreski i elektromonter?
Do tego na skos 15 kont pocztowych.

To teraz, Neas, napisz, co rozumiesz przez hosting, ktĂłry nie nadaje siÄ™
na iDSL ani na 1mbit/s FR.

Pozdr,

P.S. oczywiście, nie można czegoś takiego sprzedać za 10zł / rok, bo nie
starczy pieniędzy na opłacenie łącza, a co innego, na całą resztę..