Re: Jak wyłaczyc IE, tylko "Płatnik"

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Wed 08 Jun 2005 - 10:52:38 MET DST

Radosław HORODNICZY napisał(a):

> a jak sobie ja zainstaluje skoro nie bedzie dzialala jej zadna strona?

Przyniesie na CD ;-) Bo pendrive niekoniecznie musi działac w 98

> z doswiadczenia wiem ze te blokady dzialaja wbrew pozorom rewelacyjnie
> dla userow klasy pani Jadzia, no ale oczywiscie jak napisaliscie doskonale
> nie sa.

A ja - równiez z dośwoadczenia - wiem, że, jezeli pani Jadzia wykaże się
odpowiednim poziomem upierdliwości, to jest w stanie położyć każde tego
typu zabezpieczenie.

Z drugiej strony, mnożenie takich pseudozabezpieczeń kładzie z reguły
stabilność systemu i zabezpieczenia same mogą się wyłozyć.

Zresztą skoro pytający sam nie wpadł na najprostsze rozwiązanie, może to
oznaczać, że w tej firmie obowiązuje jedynie security by obscurity ;-)

M.