Re: dluga historia z Netartem :)

Autor: tfuuu <tfuuu_at_epf.pl>
Data: Mon 06 Jun 2005 - 15:09:18 MET DST

> Sorry nie chodziło mi o kryptoreklame itp .. chodziło mi o ostrzeżenie
przed
> lamerstwem ze strony niektórych firm ..

Z tego co wiem to jedna z wiekszych i bardziej znanych firm...
Nie przecze, ze mogly ci sie trafic jakies problemy - w koncu zadna firma
nie jest bezbledna - ale zeby tak drazyc temat? Doprawdy smutne...
Poza tym jesli czujesz sie tak pokrzywdzony i jestes zupelnie pewien swej
racji proponuje załozyc im sprawe w sadzie arbitrazowym.

--
Pozdrawiam,
   tfuuu...