Re: Wybór operatora ?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 21:18:47 MET DST

"Michał" <michu@wp.pl> writes:

> HA HA HA .....
> To się uśmiałem !!!
> A od kiedy to sie patrzy na patriotyzm ???
> Czy władza patrzy i dba o twoją kieszeń (jeżeli jesteś przedsiębiorcą ?) ???
> To o czym my mówimy ??

Nie wiem. "Wladza" i patriotyzm to sa dwie zupelnie nie zwiazane ze
soba pojecia. "Wladza" jest zwiazana z panstwem (to taka organizacja,
mozna powiedziec - duze przedsiebiorstwo), a patriotyzm z narodem.

Natomiast jesli odczytac oryginalne zdanie z lekka przenosnia, to
mozna zrozumiec, ze autor mial na mysli dzialanie na szkode firm
dzialajacych w Polsce (placacych tu podatki itd) i w rezultacie na
szkode wszystkich (no, prawie) Polakow (i innych, ktorzy akurat tu
mieszkaja).

Bo akurat "wladzy" to wybor TPSA moze sie chyba podobac?

--
Krzysztof Halasa