Re: dluga historia z Netartem :)

Autor: Cezary Celekiński <zolix.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Jun 2005 - 11:49:04 MET DST

Neas <neas@neas.invalid> napisał(a):

> Cezary CelekiĹ&#65533;ski pisze:
>
> > mysql php (1:37)
> > heh dluga historia
>
> Fajnie nazywasz swoich kumpli...

Kumpli jak kumpli jest to jeden z net Adminow a że pomógł mi w pierwszych
krokach z php i mysqlem ponieważ mał wieksze doświadczenie to tak go nazwałem :)
W tym roku zaczynam robić Certyfikaty MCE sun 3com i inne :) Może go przegonie
:) Chociaż nie wiem tak naprawde po co mi one do szczęścia .. może żeby się
sprawdzić ? no i mam możliwość dużego sponsoringu firm :) w tym zakresie ...